جب فری لانسنگ کی بات آتی ہے تو ، فیورر دیگر تمام فری لانس بازاروں جیسے اسٹورولس ، جیسے اپ ورک ، 99 ڈیزائنز اور پیپرپرور وغیرہ کو اسٹیمرول کرتا ہے۔ یہ وہ چیز ہے جس کو میں نے دوسرے فری لانسرز سے سنا ہے اور میں اس کی تصدیق ذاتی طور پر بھی کرسکتا ہوں۔ فیورر پر اپنے پہلے مہینے میں ، میں نے $ 50 کی آمدنی حاصل کی اور جلد ہی ، یہ میری کمائی کا بنیادی ذریعہ بن گیا۔
تاہم ، فیورر کے بارے میں افسوسناک حقیقت یہ ہے کہ: اوقات ، آپ کو کبھی بھی دنوں کا آرڈر نہیں ملتا ہے ، اور پھر ایسے دن ملتے ہیں جب آپ کو ٹمٹم کے لئے $ 300 جیسے آرڈر ملتے ہیں۔ اکثر ایسا لگتا ہے کہ پلیٹ فارم کی کوئی شاعری یا وجہ نہیں ہے اور آپ کے سارے مفروضے اور حساب ونڈو سے نکل جاتے ہیں۔
لیکن اگر فروخت کا آغاز کرنے کا کوئی خاص طریقہ موجود ہو تو کیا ہوگا؟ اگر ایسا پہلا آرڈر حاصل کرنے کے لئے کچھ ثابت اور وقت آزمائشی چالیں ہوں جو آپ کے ل؟ اور بھی بہت ساری لائیں؟ "حوصلہ افزائی اور متاثر کن" گفتگو اور اعلی
فلسفے کو فراموش کریں اور تجارت کی اصلی چالیں آپ کو صحیح شمال دکھائیں۔
فیورر پر اپنے برانڈ کو بڑھانے اور اس میں سے اچھی ، بار بار چلنے والی آمدنی بنانے کے لئے کچھ ثابت طریقے یہ ہیں۔
:Fiverr پر اکاؤنٹ بنانے کا طریقہ:
ٹھیک ہے ، آئیے پہلے مبادیات پر جائیں۔ فیورر پر اکاؤنٹ بنانا کوئی بڑی بات نہیں ہے اور آپ اپنے گوگل یا فیس بک اکاؤنٹ سے لاگ ان بھی کرسکتے ہیں۔
پھر بھی ، یہاں کچھ اہم بات چیت کرنا ضروری ہے۔ جب آپ گوگل یا فیس بک کو "جاری رکھنا" چاہتے ہیں تو ، یہ آپ کا اصل نام آپ کے گوگل اکاؤنٹ یا فیس بک آئی ڈی سے لیتا ہے اور زیادہ تر لوگ یہاں غلطی کرتے ہیں اور اس خاص نام کا انتخاب کرتے ہیں۔
اگر آپ اپنا اصلی نام بطور برانڈ استعمال کرنا چاہتے ہیں تو یہ کوئی مسئلہ نہیں ہے (ہم اسے ایک لمحے میں ملیں گے) ، لیکن ایسی صورت میں جہاں آپ کسی کمپنی یا ایجنسی کے نام سے اکاؤنٹ چلانا چاہتے ہو ، یا جہاں آپ چاہتے ہو۔ کچھ تخلص استعمال کرنے کے ل you ، آپ بہتر طور پر ایک لمحہ کے لئے رک جائیں اور مناسب نام داخل کریں۔ اگر اب بھی یہ نام نہیں لیا گیا ہے تو ، فائویر آپ کو یہ رکھنے دیتا ہے۔
آپ کو یہ راز معلوم ہونا چاہئے اگر آپ اپنا کام اور خون پسینہ بہا رہے ہو (کام نہیں) جس کا نام کمپنیوں اور انفرادی صارفین نے مخصوص طور پر نام نہاد ایجنسیوں یا کمپنیوں پر انفرادی فری لانسرز کا ذکر کیا ہے۔
کیوں؟
یہاں کیوں! وہ یہ جاننے کے لئے کافی تدبیر کر رہے ہیں کہ بہت ساری ایجنسیاں ان کے انتہائی معاوضے والے کام کو تنخواہ دار اور غیر معیاری فری لانسرز کے لئے آؤٹ سورس کرتی ہیں اور اس کے نتیجے میں ، $ 50 کا لوگو 10 ڈالر کی طرح لگتا ہے۔ لہذا یہ یقینی بنائیں کہ آپ کا پروفائل آپ کے اپنے نام یا حرف تخلص کے تحت ہے ، آپ کی اصل اور پیشہ ورانہ تصویر کے ساتھ۔
چونکہ ہم پروفائل ناموں اور ذاتی برانڈنگ کے بارے میں بات کر رہے ہیں ، لہذا یہ بات بہت ضروری ہے کہ پاکستانی فری لانسرز میں کسی خاص رجحان کے بارے میں بات کی جائے۔ وہ VPN یا RDP استعمال کر رہا ہے تاکہ مقامی نام کے تحت امریکی یا برطانیہ کے اکاؤنٹ بنائے جاسکیں۔
ٹھیک ہے
پوری دیانتداری کے مطابق ، فیورر پر خریداروں کا طرز عمل غیر مقامی آزاد خیالوں ، خصوصا those ان لوگوں سے جو برصغیر سے تعلق رکھتا ہے ، کی طرف سے کسی حد تک متعصب ہے لیکن میں آپ کو فیورر پر بہت سارے پاکستانی اور ہندوستانی دکھا سکتا ہوں جنہوں نے اپنے اکاؤنٹ کو اصلی ناموں سے چلاتے ہیں اور اصلی پروفائل فوٹو ، اور اندازہ لگائیں کہ…
وہ نہ صرف کامیاب ہیں ، بلکہ ان میں سے کچھ اس معیار تک پہنچ گئے ہیں جہاں انہیں فائبر نے اپنے اپنے ممالک میں فیورر برادری کی نمائندگی کرنے کے لئے منتخب کیا تھا۔ پاکستان کو ان دو سپر فروخت کنندگان ملی ہیں: عالیان چودھری اور نعمان سعید۔
ابھی تک:
اگر آپ کو ایسا لگتا ہے کہ آپ انگریزی اسپیکر کے مقامی نام کے ساتھ بہتر کارکردگی اور آسانی سے مل سکتے ہیں تو تخلص کے لئے جائیں۔ جب تک آپ پراکسی ترتیبات کو تبدیل نہیں کرتے ہیں اور اس طرح بدنیتی کے ساتھ اپنے مقام کو تبدیل نہیں کرتے ہیں تو یہ فیورر قواعد کی خلاف ورزی نہیں ہے۔
نقطہ نظر
اگر آپ فیورر جاتے ہیں تو ، آپ دیکھیں گے کہ ان کے پاس ہر طرح کی مائیکرو سروسز کے زمرے ہیں۔ لہذا ، اگر آپ رائٹنگ اینڈ ٹرانسلیشن مرکزی زمرے میں جاتے ہیں تو ، آپ کو بہت سی ذیلی قسمیں نظر آئیں گی۔ بزنس کاپی رائٹنگ ، پریس ریلیز ، مضامین اور بلاگ پوسٹیں وغیرہ۔ پھر ذیلی زمرے میں کچھ ذیلی ذیلی زمرہ جات ہیں۔
مثال کے طور پر ، اگر آپ بزنس اینڈ کاپی رائٹنگ پر کلک کرتے ہیں تو ، یہ آپ کو مزید فلٹرز دکھاتا ہے جہاں سے خریدار تلاش کو مزید تنگ کرسکتا ہے: جیسے۔ ویب سائٹ کاپی ، مصنوع کی فہرست ، اشتھاراتی کاپی وغیرہ۔
یہ سب کیا ہے؟ اگر آپ تمام تجارت کا جیک بننے اور کسی کا ماسٹر بننے کی کوشش کرتے ہیں تو سنجیدہ صارفین آپ کو نظر انداز کردیں گے کیونکہ وہ بہترین لوگوں کی تلاش میں ہیں۔ آپ اہم زمروں میں بھی حصہ لیں گے اور مقابلہ آپ کو پریشان کرے گا۔ نتیجے کے طور پر ، آپ کو فیویر پر قسمت نہیں ہوگی۔
لہذا آپ اپنے نقطہ نظر کو ایک مرکزی قسم تک بہتر طور پر محدود کرتے ہیں اور پھر اسے ذیلی زمرہ میں محدود کردیتے ہیں۔ یہاں آپ سب ذیلی ذیلی زمرے کو ڈھکنے والے 3 سے 4 جیگس بناسکتے ہیں ، لیکن لوگوں کا ، سب سے بہتر طریقہ یہ ہے کہ آپ گہرائی میں جائیں اور ذیلی ذیلی زمرے میں مہارت اور غلبہ حاصل کرنے کی کوشش کریں۔
مثال کے طور پر ، اگر آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ> سوشل میڈیا مارکیٹنگ> انسٹاگرام پر جاتے ہیں تو ، آپ دیکھیں گے کہ بیچنے والی سطح 2 (حاصل کرنے میں آسان) بیچنے والے آسانی سے 100 سے 300+ مثبت جائزے حاصل کرسکتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اصل فروخت کی تعداد (چونکہ ان سب کا جائزہ نہیں لیا جاتا) 300 سے 900 تک ہوسکتا ہے۔ لہذا ، آپ کو یہ بتانے کی بات یہ ہے کہ ذیلی ذیلی زمرہ میں محدود رہنے والے بھی معقول رقم کما سکتے ہیں۔
کوالٹی ہمیشہ مقدار کو ٹرم کرتا ہے
یہ ایک بہت اہم نکتہ ہے۔ بہت سارے لوگ ہیں جو اب بھی سمجھتے ہیں کہ فیورر 5 ڈالر کی مائیکرو آؤٹ سورسنگ ویب سائٹ کے علاوہ کچھ نہیں ہے۔ ٹھیک ہے ، یہ حقیقت نہیں ہے۔
حقیقت یہ ہے کہ فیورر اچھ talentی ٹیلنٹ اور بڑے پیسوں کے پگھلنے والے برتن میں سے ایک جہنم میں تیار ہوا ہے۔ آپ اپنی مرضی کے مطابق پیشکشوں سے آسمان کو چھو سکتے ہیں اور فیورر کا نیا پرو پروگرام اب ہینڈپک کردہ طاق ماہرین کو پیش کر رہا ہے۔
5 gigs سے $ 200 اور یہاں تک کہ ایک a 1000 gig تک جانے کا طریقہ کیا ہے؟ جواب معیار ہے۔
مجھے فیور سپر بیچنے والے عالیان چودھری کی بات سنتے ہوئے یاد ہے اور انہوں نے اتنا ہی صحیح طور پر ذکر کیا کہ مقصد 20 بیچنے والے کو 20 $ 5 آرڈر کے ساتھ تلاش کرنا نہیں بلکہ ایک بڑی مچھلی کی تلاش کرنا ہے جس کی قیمت $ 100 یا شاید $ 1000 ہے۔
ابھی:
بہت سارے لوگ 5 services خدمات تلاش کر رہے ہیں اور بہت کم آمدنی کرنا بہت کم وقت ہے۔ ٹھیک ہے؟ حقیقت کی جانچ پڑتال یہ ہے کہ: جب آپ 20 یا اس سے زیادہ بیچنے والے کو چھوٹی موٹی 5 پاؤنڈ کے لئے مشغول کرتے ہیں تو ، یہ نہ صرف آرڈر حاصل کرنے ، کچھ فوری رقم فراہم کرنے اور بنانے کے بارے میں ہوتا ہے۔
یہ زیادہ تر اور بنیادی طور پر آرڈر کی تفصیلات کو حتمی شکل دینے ، ہر صارف کی شکایات کو سننے ، اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ کوئی بھی 4.5 سے کم جائزہ نہیں چھوڑتا اور اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ کی فراہمی مسترد نہ ہو۔
اس کے برعکس ، گہری جیب والا ایک خریدار آسانی سے بات چیت کرنا ، براہ کرم ، مطمئن کرنا اور دوبارہ اعادہ کرنے والے کسٹمر میں تبدیل ہونا آسان ہے۔ آپ کو صرف اتنا کرنا ہے کہ آپ اپنی تلاش ، مطلوبہ الفاظ ، جِگ اور اس طرح کے بڑے خریداروں کو بیگم کرنے کی کوششیں کریں۔ ers 5ers چھوڑ دو ان لوگوں کے لئے جو ماہانہ کم سے کم to 500 سے revenue 700 کی آمدنی میں تسلی تلاش کرتے ہیں۔
الٹیمیٹ لوفول
لوفول کو شاید ایک غلط لفظ لگے لیکن یہاں آپ اپنے صارفین کو خوش کرنے اور اپنی جیبیں لگانے کے لئے کس طرح استعمال کرسکتے ہیں۔
مجھے وضاحت کا موقع دیں:
کچھ بیچنے والے صرف اس طریقہ کار پر فوکس کرتے ہیں: گراہک تلاش کریں ، آرڈر حاصل کریں ، صارفین کو ڈلیور کریں اور ڈمپ کریں تاکہ اگلے شخص کو بیچنے والے کی قطار میں خدمت کریں۔
یہ غلط نقطہ نظر ہے!
بہترین خیال یہ ہے کہ ایک سوراخ کے ساتھ ایک لوپ بنائیں جس کے ذریعے خریدار نیوٹن کے پکے ہوئے سیب کی طرح آپ کی گود میں گرتے رہیں۔
آپ یہ کیسے کرتے ہیں یہ یہاں ہے:
اپنے آپ کو خریدار کے جوتوں میں ڈالیں۔ تو کس طرح کے خریدار Fiverr پر آئے؟ میرا اندازہ ہے کہ آپ کے تجربے سے آپ یہ بتاسکتے ہیں کہ وہ زیادہ تر ناتجربہ کار ، جوان ، مہتواکانکشی اور بجٹ انٹرنیٹ کاروباری افراد پر تنگ ہیں۔
ان میں سے بیشتر کو کسی نہ کسی طرح کا آن لائن کاروبار آتا ہے جس کے لئے ان خریداروں کو ایک ویب سائٹ ، گرافکس ، کاروباری نام اور ٹیگ لائنز ، SEO ، سوشل میڈیا مارکیٹنگ ، مواد کی تحریر اور بہت سی دیگر خدمات کی ضرورت ہوتی ہے۔
لہذا ، فرض کریں کہ آپ گرافکس یا متحرک ویڈیو بیچتے ہیں اور کوئی صارف آپ کے پاس آتا ہے ، اپنا کام کراتا ہے اور اب وہ اس کام سے خوش ہیں۔ دس لاکھ ڈالر کا سوال یہ ہے کہ کیا آپ صرف کم سے کم کام کرکے اور اعلی درجہ بندی سے خوش ہو کر ان کی فراہمی کے کام کے ساتھ جانے دیتے ہیں یا آپ انہیں دوبارہ صارفین میں تبدیل کرنے کی کوشش کریں گے؟
آپ کو تیزی سے سوچنا چاہئے اور ان کے اگلے اقدام اور اگلی ضرورت کی پیش گوئی کرنی چاہئے۔ اب فیورر کے بارے میں کچھ مارکیٹ ریسرچ کریں اور ان خدمات کے لئے نرخ دیکھیں جو آپ کے صارف کو اگلے میں درکار ہوں گی ، ایک قیمت تیار کریں ، حقیقت پسندانہ ہوں اور اگلی ٹمٹم کے ل. انہیں ڈھکنے کی کوشش کریں۔
“اگلی ٹمٹم میں بس اتنا کرسکتا ہوں کہ وہ وائٹ بورڈ حرکت پذیری ویڈیوز بناتا ہے! " غلط!
یہاں آپ کو دوبارہ فروخت کرنے کی اچھی پرانی مہارت کو بچانے کے لئے آتا ہے۔ میں نے کراچی سے تعلق رکھنے والے اس نوجوان کاروباری شخصیت کا بہت زیادہ عرصہ قبل انٹرویو لیا تھا اور اس خوش قسمت چیپ نے صرف دوسرے لوگوں کی خدمات کو دوبارہ بیچ کر کم و بیش 5000 پونڈ کمائے تھے۔
آپ یہ کیسے کریں گے؟
آپ اپنے گراہک کو یہ بتائیں کہ آپ SEO خدمات ، تحریری ، سوشل میڈیا مارکیٹنگ ، لوگو ڈیزائن وغیرہ پیش کرسکتے ہیں جس معیار کو آپ نے برقرار رکھا اور اس کی نمائش کی جب آپ نے ان کے لئے وائٹ بورڈ حرکت پذیری ویڈیو بنائی۔
ایک بار جب آپ کو گرین سگنل مل جاتا ہے تو ، اپنے جانے والے مصنف ، لوگو ڈیزائنر یا SEO ماہر وغیرہ سے مشورہ کریں (کہ آپ پہلے ہی نرخوں ، کارکردگی ، ترسیل کے وقت اور جائزوں کے مطابق چن چکے ہیں) اور اپنے صارف کی ضروریات کو ان کے پاس بھیج دیں۔
آرڈر کی آخری تاریخ دو یا تین دن پہلے لازمی ہے کہ آپ اپنے گاہک کو مذکورہ خدمت کی فراہمی کریں۔ اس طرح ، کچھ کیے بغیر ، آپ اپنے صارف کو برقرار رکھیں گے ، آپ انہیں مزید خدمات بیچ دیتے ہیں ، آپ انہیں دوبارہ گاہک بناتے ہیں اور آپ 5 اسٹار کے مزید جائزوں کے ساتھ ساتھ حوالہ جات بھی جیتتے ہیں۔
ذہین ، ہے نا؟
کلیدی الفاظ کی اہمیت
ساحل سے دور ہوکر اور فریور پر فری لانسنگ کے گہرے نیلے سمندر میں جاکر گہری نالیوں میں ، کسی کو بھی آگاہ ہونا ضروری ہے کہ جیگ ٹائٹلز ، سرچ ٹیگس ، اور وضاحتوں کو مناسب توجہ دینے والے مطلوبہ الفاظ کی مدد سے استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔
مثال کے طور پر ، ہم یہ نہیں جانتے ہیں کہ نعرے لگانے اور ٹیگ لائن کے مابین کس طرح فرق کرنا ہے ، لیکن امریکی اسے بخوبی جانتے ہیں۔ فرض کریں کہ آپ کاپی رائٹر ہیں اور آپ بزنس نام اور ٹیگ لائن (نعرے) پیش کرتے ہیں ، لیکن آپ کا مطلوبہ الفاظ "نعرہ بازی" ہے۔ آپ کو کتنا امکان ہے کہ آپ کے جیگ کے لئے کسی ایسے امریکی تاجر کو پہنچنا ہے جس نے Fiverr کے سرچ باکس میں "ٹیگ لائنز" تلاش کی؟
آپ کی قسمت نہیں ہوگی۔ یہ جاننے کی کوشش کریں کہ خریدار اپنی خدمات کے بارے میں کس طرح سوچتے ہیں ، اس خدمت کے لئے امریکی شرائط اور جرگیاں کیا ہیں ، اور امریکی دیر سے پائے جانے والے مطلوبہ الفاظ کس طرح استعمال کرتے ہیں۔
Gig تصاویر / ویڈیوز
Fiverr پر ، ایک ٹمٹم دراصل ایک ایسی مہارت کے طور پر جانا جاتا ہے جسے آپ ممکنہ گاہک کو فروخت کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، کوڈنگ ایک ٹمٹم ہے ، وائس اوور ایک ٹمٹم ہے اور ہر مہارت جسے آپ فروخت کرسکتے ہیں وہ ایک ٹمٹم ہے۔
چونکہ فیورر کے "گہری ویب" میں ہزاروں جِگ موجود ہیں جو کبھی سطح پر نہیں آتے ہیں ، لہذا آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ جِگ کو بناتے ہی اس کا دھیان پائے گا۔ کچھ تدبیریں ہیں جو اس میں مدد ملتی ہیں اور ان میں سب سے اہم ٹمٹم فوٹو / ویڈیوز ہیں۔
ایک تصویر میں ہزار الفاظ ہیں۔ یہ ایک ایسے شخص کی طرف سے آرہا ہے جو ہمیشہ اپنے نئے جِگ کے ساتھ خوش ہوتا ہے ، لہذا قریب سے سنیں: آپ کی جیگ فوٹو میں آپ کی اپنی تصویر یا آپ کی اپنی ویڈیو کو آپ کے جیگ کو امکانات کی وضاحت کرنا ہے جس کی وجہ سے آپ کو ایک صارف کوئی سوال بھیج سکتا ہے۔ آپ کی پہلی فروخت میں تبدیل ہونے کا ایک اچھا موقع ہے۔
گیگ تفصیل
آخر میں ، آپ کا پہلا آرڈر ملنے کا امکان ٹمٹم کی تفصیل تک جاتا ہے۔ فرض کریں کہ آپ نے سب کچھ احتیاط سے کیا ہے ، لیکن آپ کے ٹمٹم کی تفصیل میں فروخت کی ایک اچھی کاپی کا معیار موجود نہیں ہے ، آپ اسے فروخت نہیں کرسکیں گے۔
اسے جھانک کر حاصل کریں:
آپ فیورر پر فروخت ہورہے ہیں اور کسی نے کبھی بھی چیزی ، مکئی اور زبردستی سیل پچ کے بغیر کچھ نہیں بیچا۔ بولڈ فونٹ اور اہم جملوں کو اجاگر کرنے جیسے اختیارات کا صحیح استعمال کرنا ہوگا۔
کسی اتھارٹی کے قیام کے ساتھ شروع کریں جیسے "فائیرر پر 15000 سے زیادہ خریداروں کے ل business بزنس اسٹیشنری ڈیزائن بنانے والے ایک پریمی بزنس کارڈ ڈیزائن ماہر سے آکر…" تدبیر سے خدمت کی تفصیل کی وضاحت کریں اور پھر تفصیل کو متاثر کن اور دلکش کال ٹو ایکشن کے ساتھ ختم کریں۔ .
یہ نہ بھولنا کہ آپ کے کام کے اعدادوشمار ، آپ کی پیش کش کے بلٹ پوائنٹس اور اس قدر کا ذکر کرنا جو آپ صارفین کو پیش کر سکتے ہیں ایک اچھے ٹمٹم کی تفصیل کی سب سے اہم ضرورت ہیں۔
ان فری لینڈر سے آنے والے ان عملی نکات کو آزمائیں جنہوں نے 3000 سے زیادہ کاروبار اور Fiverr پر افراد کی خدمت کی (دیکھیں ، میں نے اسے دوبارہ کیا) اور آپ کو جلد ہی کچھ سبز رنگ لیتے ہوئے نظر آئیں گے۔